הפגיעות הקשות בתחום זה הן בעיקר של נהגי משאיות “פול טריילר” רכינות (הייבר) להובלות עפר אשר מידי יום נאלצים לרתום או להתיר את הנגרר מספר פעמים כדי לפרוק את מטען העפר בגורר.
לצורך חיבור או התרת הנגרר נדרש הנהג לנתק צנרת אויר, לחץ שמן, חשמל ושרשראות בטיחות. במקרים רבים הנגרר מדרדר והייצול “קופץ” ופוגע בנהג.
משרדנו ייצג נהג משאית פול טריילר, אשר בזמן התרת נגרר, הידרדר הנגרר באופן פתאומי וייצול הקפיצים הסתובב במכה אחת ופגע לו במרפק, פגיעה שהותירה לו נכות צמיתה במרפק.
במקרה זה, הגורר היה מבוטח בחברת ביטוח אחת והנגרר בחברת ביטוח אחרת. שתי חברות הביטוח ניסו להתכתש בינהן מי תשלם את הפיצויים לנהג, אך בעקבות הסבריו של עו”ד אסל בדבר הקשר החשמלי, פיזי, הידראולי ופנאומטי בין הגורר לנגרר הבינו חברות הביטוח שהן לא יוכלו לתפוס את הנהג בן ערובה במחלוקת ביניהן ובלית ברירה החליטו לשלם לנהג את הפיצויים.
בסופו של דבר הנהג פוצה על ידי חברות הביטוח של הגורר והנגרר וגם על ידי המוסד לביטוח לאומי שכן התאונה אירעה בזמן עבודתו.