הפגיעות הקשות בתחום זה הן בעיקר של נהגי משאיות “פול טריילר” רכינות (הייבר) להובלות עפר אשר מידי יום נאלצים לרתום או להתיר את הנגרר מספר פעמים כדי לפרוק את מטען העפר בגורר.
לצורך חיבור או התרת הנגרר נדרש הנהג לנתק צנרת אויר, לחץ שמן, חשמל ושרשראות בטיחות. במקרים רבים הנגרר מדרדר והייצול “קופץ” ופוגע בנהג.
משרדנו ייצג נהג משאית פול טריילר, אשר ייצול חקלאי נפל לו על הרגל בזמן התרת נגרר. יצול חקלאי שונה מייצולים רגילים הנתמכים עם קפיצים מאחר שיש ליצול החקלאי כיוונון גובה, הייצול באמצעות כרית אוויר מיוחדת המותקנת על הייצול, לכרית אויר זו יש משמעות משפטית שיכולה לסבך את חברות הביטוח שביטחו את הגורר והנגרר.
לנהג שייצגנו נותרה נכות משמעותית ברגל, ובסופו של דבר הוא פוצה על ידי חברות הביטוח של הגורר והנגרר וגם על ידי המוסד לביטוח לאומי שכן התאונה אירעה בזמן עבודתו.
